Οι Δρόμοι

Περπατώ σε δρόμους γνωστούς, σε δρόμους που τα έχουν νιώσει όλα μαζί μου. Τους έχω περπατήσει μόνη, με φίλους, με ‘σένα… Τα είδαν όλα με τα μάτια τους αυτοί οι δρόμοι. Είδαν πώς γεννήθηκε η λατρεία μου για σένα, πώς γέμισαν τα μάτια μου αγάπη για κάποιον που μπορεί και να μην με αγάπησε ποτέ… Παρατήρησαν μελιστάλαχτες ματιές που ανταλλάξαμε αργά κάποιο Σαββατόβραδο. Φύλαξαν κάθε στιγμή αυτού του μοναδικού έρωτα, μέχρι και την τελευταία του… μέχρι εκείνο το δάκρυ που ξέφυγε έπειτα απ’το “αντίο”. Τελικά, ήταν όντως “αντίο” που κρυβόταν πίσω από ένα στεγνό “τα λέμε”.

Όλα τα είδαν και όλα τα φύλαξαν.

Μήνες αργότερα πια, περπατώ τους ίδιους δρόμους. Μόνη μου.  Περπατάω αργά και σταθερά, κλείνω και τα μάτια μου για ν’απολαύσω το γλυκό καλοκαιρινό αεράκι. Γεμίζει το μυαλό μου με εικόνες μιας άλλης ζωής. Ξεχειλίζουν οι εικόνες αυτές στον δρόμο που ξεχύνεται μπρος μου. Το παρελθόν ζωντανεύει. Δεν μας αναγνωρίζω. Δεν με αναγνωρίζω. Αλλιώς λάμπανε τα μάτια μου τότε. Γυάλιζαν απ’τη ζαλάδα και καθρέφτιζαν τα δικά σου μεγάλα γαλανά μάτια.

Χορεύουν οι εικόνες του παρελθόντος μπροστά μου και αντηχούν λόγια ανάμεικτα, ακατανόητα. Μπερδεμένα “Σ’αγαπώ” στα κόκκινα μαλλιά μου και κρυφοί λυγμοί ξεφεύγουν απ’την καρδιά σου. Τους είδαν οι δρόμοι τους λυγμούς. Δεν κατάφερες να τους κρύψεις καλά.

Μα τελοσπάντων, συγχύζομαι κι εγώ γιατί δεν μου αρέσει να μπλέκω το παρελθόν με το τώρα. Δεν βοηθούν και οι εικόνες, βλέπεις, όσο ξεθωριασμένες απ’τον καιρό κι απ’τον πόνο κι αν είναι. Όλα ήθελα και θέλω να τα ξεχάσω, να τα διαγράψω. Όμως μου τα θυμίζουν οι δρόμοι ξανά, κάθε φορά που τους διαβαίνω. Έμαθα πια να τις αγνοώ τις εικόνες… Διαπερνώ τη στιγμή, την εικόνα αυτή που διαγράφεται μπροστά μου και… νιώθω κενή, εξαντλημένη. Κουράστηκα να τρέχω μακριά απ’το παρελθόν. Ήρθε η ώρα απλά να κάνω σαν να μην έγινε ποτέ, να υποκριθώ κι εγώ σαν κι εσένα τους τελευταίους τέσσερις μήνες. Μεγάλος θεατρίνος! Σε θαυμάζω, αλήθεια! Κατάφερες να ξεγελάσεις ακόμα και τους δρόμους που περπατούσαμε, πως υπήρχε αλήθεια πίσω απ’τα “Σ’αγαπώ” σου. Δεν πήραν είδηση οι δρόμοι το χαντάκι που έσκαβες με τα ψέματα και τα μυστικά σου για να πετάξεις εμένα μέσα. Όταν το κατάλαβαν ήταν πλέον αργά. Είχα ήδη βυθιστεί στη δίνη των όσων δεν είπες. Δεν με βοήθησαν οι προειδοποιητικές κραυγές… Τίποτα δεν με βοήθησε, για να είμαι ειλικρινής. Περνούσε ο καιρός κι εγώ, εκεί, ακόμα παγιδευμένη στο χαντάκι σου. Οι ερωτήσεις μου αντιλαλούσαν στη συναισθηματική φυλακή μου χωρίς να φτάνουν σε σένα. Ώσπου ήρθε ο ήλιος, η τελευταία μου ελπίδα.

Μόνη μου βρήκα τη δύναμη να σηκωθώ, να αρπάξω μια ηλιαχτίδα και να ελευθερωθώ. Μόνη μου και να  ξεσκονίσω την ύπαρξή μου απ’τη γλοιώδη σκόνη σου. Μόνη μου και να περπατήσω τους δρόμους που περπατούσαμε μαζί αγκαλιά. Τα είδαν όλα οι δρόμοι.

Μοιάζουν πιο φωτεινοί τώρα.

Leave a Reply

